Coretan

My photo
Jasin, Melaka, Malaysia
Dalam ranjau kehidupan, kita sering berhadapan dengan jalan buntu seolah-olah dunia ini akan kiamat. Kita diasak ke hujung jalan hingga tiada ruang untuk bernafas. Tiada lagi ruang untuk menapak walau selangkah. Tapi sebenarnya hidup kita belum berakhir, mesti ada ruang disekeliling kita untuk meneruskan kehidupan. Dan ingatlah penamat hidup hanyalah malaikatmaut yang memisahkan nyawa dari jasad kita.

Thursday, April 29

CSL Blueberry-a 3000

Salam sejahtera kepada semua pembaca yang sedang membaca blog ini? apa khabar anda sekarang? boring? tertekan? gembira? sibuk?... Walau apa pon keadaan anda semua penulis berharap anda semua berada dalam keadaan yang selamat dan diredhai-Nya.

Pada entri blog hari ini penulis nak cerita sikit tentang hehehe apa lagi kalo bukan gadget. Gadget yang penulis maksudkan pada entri kali ini adalah mengenai alatan komunikasi iaitu handphone atau talifon bimbit.

Pada bulan Mac lepas, ibu, ayah adik perempuan penulis dan penulis pergi la ke sebuah gedung membeli belah di bandar Melaka untuk membeli barangan keperluan harian. Tujuan utama nak keluar adalah nak buat suprise kepada adik penulis kerana mendapat keputusan cemerlang dalam peperiksaan SPM2009, tetapi aleh aleh penulis skali diberi suprise oleh ibu tercinta penulis.


Suprise nye apa lagi dapat talifon baru la.. hehehe nie baru nak start cite entri hp nie. ok kita start eh. CSL nie penulis baru je tau ianya buatan Malaysia(bangga tu ciptaan negara sendri) semasa nak beli hp nie. Biasa la banyak faktor yang perlu dititkberatkan semasa hendak memilih hp nie, ada orang faktor keperluan untuk kegunaan harian, ada orang faktor keunikan bentuk, ada orang pilih faktor kebolehfungsian hp. Tp bg penulis hehehe budget la. x kesah nak guna hp ape pon....


Ok kalo pembaca nak tau apa keistimewaan hp jenis ini, apa lagi cepat2 dapatkannya dipasaran. Sebelum 2 nak tunjuk sikit macam mana rupa hp nie.

nie la hp CSL Blueberry-a 3000

No comments:

Image and video hosting by TinyPic