Coretan

My photo
Jasin, Melaka, Malaysia
Dalam ranjau kehidupan, kita sering berhadapan dengan jalan buntu seolah-olah dunia ini akan kiamat. Kita diasak ke hujung jalan hingga tiada ruang untuk bernafas. Tiada lagi ruang untuk menapak walau selangkah. Tapi sebenarnya hidup kita belum berakhir, mesti ada ruang disekeliling kita untuk meneruskan kehidupan. Dan ingatlah penamat hidup hanyalah malaikatmaut yang memisahkan nyawa dari jasad kita.

Wednesday, April 28

Bukan nak diam, tp x nak risaukan

Sejak dari awal taun nie, Penulis kurang mengupdate blog dan jarang berhubung dengan rakan2 samaada melalui panggilan telefenon mahupun secara atas talian. Penulis memohon beribu-ribu kemaafan kepada rakan-rakan penulis kerana tidak mengupdate tentang khabar penulis.

Terasa kebas-kebas juga la jari jemari penulis nie nak pegang keyboard, al maklum la da lama bonar den x pogang keyboard nie..(bak kata owg negeri sembilan). Alhamdulillah segala kesulitan pon da dapat harungi akhirnya pada hari ini dapat juga penulis membersihkan sawang sawang yang ada dalam blog penulis nie.

Mesti pembaca-pembaca tertanya tanya (kalo ada yang nak menanya la kan) kemanakah hilangnya penulis selama ini. Haaa nie la penulis nak bgtau nie kemana hilangnya penulis nie.
Bukan nak diam, tp x nak bg risaukan kengkawan penulis. Penulis sebenarnya telah jatuh sakit.
Selama 2 bulan lebih terlantar keluar masuk hospital. Maaf tak bgtau. Penulis memang x nak risaukan sesapa.

Jadi dah tau la kan kenape penulis mendiamkan diri tanpa berita 2 3 bulan nie kan. maaf ye kengkawan. nanti penulis akan mengupdatekan lagi blog penulis nie dari masa ke semasa.

No comments:

Recent Posts