Coretan

My photo
Jasin, Melaka, Malaysia
Dalam ranjau kehidupan, kita sering berhadapan dengan jalan buntu seolah-olah dunia ini akan kiamat. Kita diasak ke hujung jalan hingga tiada ruang untuk bernafas. Tiada lagi ruang untuk menapak walau selangkah. Tapi sebenarnya hidup kita belum berakhir, mesti ada ruang disekeliling kita untuk meneruskan kehidupan. Dan ingatlah penamat hidup hanyalah malaikatmaut yang memisahkan nyawa dari jasad kita.

Friday, February 13

Kereta Idaman

hahaha boring-boring aku belek la imej kat search engine...
apa yang menarik aku ternampak pix nie...
walaupon aku tak minat pada mulanya tetapi aku dah mula jatuh
cinta. pergh kalo dapat sedap nie beb...
nak tgk apa yang buat aku begitu teruja nie... check out this hehehe


Mitsubishi Lancer Evo viii


Mitsubishi Eclipse Spyder titel


Mitsubishi Lancer Evo ix


Mitsubishi Lancer Evo x-title


Mitsubishi Lancer Sportback Ralliart

Rase2 boleh x aku nak dapatkan sebijik kekekekekeke

No comments:

Image and video hosting by TinyPic