Coretan

My photo
Jasin, Melaka, Malaysia
Dalam ranjau kehidupan, kita sering berhadapan dengan jalan buntu seolah-olah dunia ini akan kiamat. Kita diasak ke hujung jalan hingga tiada ruang untuk bernafas. Tiada lagi ruang untuk menapak walau selangkah. Tapi sebenarnya hidup kita belum berakhir, mesti ada ruang disekeliling kita untuk meneruskan kehidupan. Dan ingatlah penamat hidup hanyalah malaikatmaut yang memisahkan nyawa dari jasad kita.

Friday, February 13

Projek Sarjana Muda (PSM)

lagi berapa bulan je lagi dateline PSM
aku ape pon x buat lagi tentang simulasi 2
camne nak develope ah?


Antara buku rujukan yang digunakan

runsing2, mane x rungsing, aku suka wat
keje tp bile da wat malas lak,
die kena ada pressure kot baru leh jalan


buku PSM lepas sebagai rujukan juga...

nie la buku2 yang aku kena explore untuk
membangunkan PSM aku. Dan Tajuk pilihan
aku ialah " CD Pembelajaran Permainan
tenpin Boling 3d' dibawah seliaan encik
shahizul eja yang juga merangkap Lecture
yang mengajar subjek 3d untuk kelas aku


Bilik aku sebelum dan selepas semak giler ....

Pergh nak develop igt senang ker, aku guna
software poser 8, Adobe flash, dan juga
perahan otak aku nie. pe2 pon aku nak ucap
selamat berjaya kepada rakan2 seperjuangan
ku. gud luck! Adiosa.....

No comments:

Image and video hosting by TinyPic