Coretan

My photo
Jasin, Melaka, Malaysia
Dalam ranjau kehidupan, kita sering berhadapan dengan jalan buntu seolah-olah dunia ini akan kiamat. Kita diasak ke hujung jalan hingga tiada ruang untuk bernafas. Tiada lagi ruang untuk menapak walau selangkah. Tapi sebenarnya hidup kita belum berakhir, mesti ada ruang disekeliling kita untuk meneruskan kehidupan. Dan ingatlah penamat hidup hanyalah malaikatmaut yang memisahkan nyawa dari jasad kita.

Tuesday, September 12

PERHIMPUNAN SISWAZAH MERDEKA

HEYYO N WHAT UPZ akew nak wish kat kowang sumer... pada 7-11 september akew telah mengikuti pgram PERHIMPUNAN SISWA MERDEKA anjuran MAKUM & KEKKWA( bukan name bunga or kekwat okhay)... pgrm yang berlangsung pada hari tersebut sungguh meriah kerana telah disertai oleh kesemua IPT yang terdapat di malaysia.. majlis ini juga telah di perhebatkan dengan gabungan dari kumpulan AKSARA( AKEDEMI SENI ANAK WARISAN)..
MAJLIS INI TELAH DI SERTAI OLEH 1600++ OWG STUDENT... PERGHHH
RAMAI 2... aku salah seowgnya menyertai persembahan tarian untuk perhimpunan tersebut... lagu yang kiteowg(kontijen KUITTHO) menari adalah lagu DIA DATANG, KHATULISTIWA, CEMERLANG GEMILANG TERBILANG, TANGGAL 31 , KERANAMU MALAYSIA DAN JOGET MALAYSIA... hahahha walaupun practice baru 2 minggu da dapat bt sume tarian... so nak tunjuk tarian takleh la aku just ade pic je... nak tengok sila la lihat ke bawah

nie la kostume mase tarian die datang... hampeh giler aku tengok aku je paling len dari owg len


nie tengah reheasel nak wat tarian die dtg... tgk mcm CITRAWARNA tak


KAK SYAFINAZ TURUT MEMERIAHKAN PESTA TERSEBUT(CAYALAH)


akew juga telah menyempatkan diri aku bergambar dengan pemenang naib johan LAgu Asli peringkat IPT namenye Rizal (Rizal Idol)


kowang sumer tengok punyelah penat wat latihan sampai tertido atas kerusi huhuhuhu penat memang penat


perbezaan paras rupa daripada ayu + chanthek selepas di touch up da jadi cam POlar Bear jerk kui3x


nie arr gurl yang sempat amik pic ngan aku... kui3x rase mcm aku nie bhn amik gamba jerk kui3x...


nie la pakaian yang dipakai semasa persembahan yang kiteowg buat 2... huhuhu mcm pe jer muke cek kui3x

No comments:

Image and video hosting by TinyPic