Coretan

My photo
Jasin, Melaka, Malaysia
Dalam ranjau kehidupan, kita sering berhadapan dengan jalan buntu seolah-olah dunia ini akan kiamat. Kita diasak ke hujung jalan hingga tiada ruang untuk bernafas. Tiada lagi ruang untuk menapak walau selangkah. Tapi sebenarnya hidup kita belum berakhir, mesti ada ruang disekeliling kita untuk meneruskan kehidupan. Dan ingatlah penamat hidup hanyalah malaikatmaut yang memisahkan nyawa dari jasad kita.

Tuesday, September 5

Cameron Highland here I come..

pada 1-3 september 2006 aku telah membawa ahli2 kelab aku ke cameron highland under kelab videographi... memang besh kat sane.. sejuk giler mase 2 sbb hujan kat area pantai timur kan..

tempat yang kiteowg lawat untuk wat filem dokumentari adalah strawberi farm, tea farm, pasar juar sayur, n lata iskandar... walaupun penat + pening naik bas ke pekan berincang tp mmg bebaloi apabila sampai di sane

disini sedikit kenangan aku nak kongsi bersama kowang sume..

hmm nie amik kat strawbery farm... hehehe manis woo strawberi nie.....


nie arr honey bee farm kat pekan berinchang hehehe.. mase pg 2 bee tido sbb ujan arr


skang ade kat tea farm hehehe chanthek tak ladang tea kat blakang 2


yee ling tengah wat iklan colgate lah hahahaha(jgan mare ek)


tengah shooting kat pasar nie.. hehehe aku director sebenarnye.. saje je nak pgg camera


pic nie amik kat lata iskandar nie.. hehehe jangan mare aku letak pic aku sbb nie kan blog aku


nie arr bebudak aku yang turut same dalam lawatan kali nie..


nie krew2 produksi aku... hehehe yg laki 2 afifi jd cameramen,,, sbelah aku amoi jd tukang makeup jerk heheheeh

1 comment:

~ ALIEN ~ said...

sy pun dah ade blog sndr. klu rajin.....gi kat dawordzrulez.blogspot.com

hehehe.....

Image and video hosting by TinyPic