Coretan

My photo
Jasin, Melaka, Malaysia
Dalam ranjau kehidupan, kita sering berhadapan dengan jalan buntu seolah-olah dunia ini akan kiamat. Kita diasak ke hujung jalan hingga tiada ruang untuk bernafas. Tiada lagi ruang untuk menapak walau selangkah. Tapi sebenarnya hidup kita belum berakhir, mesti ada ruang disekeliling kita untuk meneruskan kehidupan. Dan ingatlah penamat hidup hanyalah malaikatmaut yang memisahkan nyawa dari jasad kita.

Thursday, August 31

MERDEKA 7x

Tanggal 31 ogos 1957
Menjadi sejarah apabila tarikh tersebut telah diistiharkan degara Malaysia
bebas dari ancaman penjajah...
so sempena 31 haribulan Ogos lepas aku berpeluang meraikan hari penuh makna di Dataran Anggerik .... tabik solute aku beri kepada pihank organisasi KUiTTHO kerana telah berjaya menyediakan pesta sambutan yang begitu menarik sekali... kemeriahan yang tak dapat digambarkan dengan kata2 tapi boleh digambarkan dengan gamba. he3x hmm nak tengok pic mase merdeka ari 2.. tengok arr kat bawah nie

tengok arr bunga apie die... menarik trak siap ade effect lagi tue... rugi woo tak datang...

bebudak Rotu juga telah menediakan persembahan mereka ( Kawat je la)

tengok la... ramai giler kat dataran anggerik nie.. macam ade konsert mawi jerk

nie selepas Countdown... Posing masing2 macam cipanzie

Flor adi & Jo(warga Borneo) Turut memeriahkan Pesta tersebut

No comments:

Recent Posts