Coretan

My photo
Jasin, Melaka, Malaysia
Dalam ranjau kehidupan, kita sering berhadapan dengan jalan buntu seolah-olah dunia ini akan kiamat. Kita diasak ke hujung jalan hingga tiada ruang untuk bernafas. Tiada lagi ruang untuk menapak walau selangkah. Tapi sebenarnya hidup kita belum berakhir, mesti ada ruang disekeliling kita untuk meneruskan kehidupan. Dan ingatlah penamat hidup hanyalah malaikatmaut yang memisahkan nyawa dari jasad kita.

Monday, January 4

X mas Celeb - ciput edition

Salam sejahtera kepada bloger2 dan pembaca bloger sekalian, hmm pagi nie penulis terjaga dari tido, selepas sarapan penulis kembali ke kamar penulis, dan penulis cukup berbangga kerana sejak 22 tahun peulis hidup dimuka bumi ini inilah kali pertama penulis mempunyai sebuah bilik tanpa ada sesiapa boleh kongsi muahahaha... hehehe gelak jaat skit. sedang penulis tunduk kesyukuran( baring balik atas katil dengan mata yg sayup2 nak tido balik) penulis terpandang kat kipas meja penulis. penuh habuk dan bersawang( patut la malam td panas je penulis tido). nie x leh jadi nie, penulis terus bingkas bangun dan membersihkannya...

so sama la cerita atas nie dengan apa yang berlaku dengan blog penulis nie, da berabuk dan kalo abuk 2 boleh beranak mesti da ramai anak die. Buat pembaca semua, penulis memohon maaf kerana da lama x update blog penulis, maklum la duk di perantauan xstabil lagi idup. xpe dikesempatan ini penulis akan update apa yang termampu.

Hmm bg tajuk kat atas , sebenarnya penulis x menyambut perayaan diatas, cuma mahu cerita bagaimana sambutan perayaan ini disambut di opis penulis suatu ketika dahulu. Buat pembaca-pembaca semua, sambutan xmas yang dirancang oleh pihak management opis penulis adalah dengan cara memaksa kepada semua pekerja-pekerja membeli hadiah dan ditukarkan dengan hadiah dari rakan sekerja lain. dah la paksa suh sediakan hadiah, pastu ade ke patut die tetapkan harga hadiah 2 hendaklah pada takat sekian2.. memang x adil, ada lah sorang hamba allah nie mengadu kat penulis yang tindakan opis nie salah. sbb sambutan hari raya, sambutan hari raya haji x disambut oleh opis berkenaan, tp kalo bab perayaan agama lain sebuk disambut dengan meriah.

apa-apa pon memang x adil la compony nie buat peraturan mcm 2. apa2 pon pembaca kena layan pic-pic kat bawah nie....

Penulis ngan ehem-ehem penulis

Group wangsamaju- dekat2 ngan zoo negara

ash, satish. Jimmy, Miza n Adel

Vaneeta, Kasturi, Shiela,

sesi membungkus adiah

Our sweet trainer Sukra & Gaya

Team gagagk itam: Danesh, Chalan,Siva, Kiru , Praveen
Batch 73

hapening + pening

No comments:

Recent Posts