Coretan

My photo
Jasin, Melaka, Malaysia
Dalam ranjau kehidupan, kita sering berhadapan dengan jalan buntu seolah-olah dunia ini akan kiamat. Kita diasak ke hujung jalan hingga tiada ruang untuk bernafas. Tiada lagi ruang untuk menapak walau selangkah. Tapi sebenarnya hidup kita belum berakhir, mesti ada ruang disekeliling kita untuk meneruskan kehidupan. Dan ingatlah penamat hidup hanyalah malaikatmaut yang memisahkan nyawa dari jasad kita.

Thursday, October 22

Selamat hari Raya - ciput edition

Mesti suma pelik, kenape tajuk utama penulis ade tulis ciput eition. hahaha suma mesti da tau kelakuan, atau tabie binatang bernama SIPUT. ya memang benar kelauan pelahan, lambat atau bahasa kurang ajar sikit "slow" , boleh disinonimkan dengan binatang itu.

Maaf sebab da lama sgt tak update blog nie, iye la bukan ramai pon yang mahu menjengahnya, kalo menjengahnya pon bukan mahu memberi komen. bukan mahu komen sangat tapi jangan la kutuk diluar, kutuk atau komen depan-depan x salah punye.

Ish apa lak penulis da meraban melencong jauh dari landasan tajuk utama kita. hehehe. kembali kepada tajuk utama kita isitu selamat hari raya kepada semua umat yang meraikan perayaan ini. Di kesesmpatan ade masa nie penulis nak meminta maaf kepada semua kenalan penulis jika ada salap dan silap penulis memohon kemaafan dari ujung rambut sehinggalah kehujung kaki.

Sama seperti raya-raya sebelum nie, penulis beraya di kampung penulis di Melaka iaitu di jasin. Pada taun nie raya disambut agak lama iaitu lebih kurang 8 hari penulis berada di Melaka. hehehe raya sakan la. so nak cerita banyak mesti boring, nie penulis sempat rakamkan buat tatapan pembaca setia.

bersama ibu

Pakaian di hari raya
Keampunan ayah kupohon
Keampunan ibu beerti
family penulis
ni hari pertama raya, hari hari berikutnya pulak nie la yang dapat penulis muatkan dalam blog yang tak seberapa nie.

gelagat 2 pupu main bunga api
family sedang menikmati juadah bbq
Kazen ngah masak bbq
kazen yang len sibuk menunggu
abg nad sepupu sedang menyediakan juadah

No comments:

Image and video hosting by TinyPic