Coretan

My photo
Jasin, Melaka, Malaysia
Dalam ranjau kehidupan, kita sering berhadapan dengan jalan buntu seolah-olah dunia ini akan kiamat. Kita diasak ke hujung jalan hingga tiada ruang untuk bernafas. Tiada lagi ruang untuk menapak walau selangkah. Tapi sebenarnya hidup kita belum berakhir, mesti ada ruang disekeliling kita untuk meneruskan kehidupan. Dan ingatlah penamat hidup hanyalah malaikatmaut yang memisahkan nyawa dari jasad kita.

Saturday, September 12

Eh da dekat nak Raya aa

alhamdulillah sekejap je rasenyer bulan pose nie, rase agak mencabar gak la pose kali ni, almaklumla skunk nie penulis da bergelar pekerja hehehe. so rase penat pose 2 terbatas la sbbnye penulis sibuk sgt dengan kerja penulis. Tetiap pagi penulis kena masuk kerja awal dan kena berjalan agak jauh setiap hari untuk bekerja.

Walaupun terpaksa berjalan agak jauh, penulis masih dapat menjalankan ibadah suci ini dengan baik.alhamdulillah masih full hehehe. Ye tak ye, di kesibukkan itu jugalah penulis x sempat nak update story penulis, walau pepe pon , sikesempatan nie penulis akan menggunakannya untuk mengupdate blog penulis nie. ok camne penulis nak mula eh, disebabkan penulis agak kekurangan masa untuk mencerita kan segala yang berlaku secara pertperinci diharap penulisan kali ini dapat memberi khabar berita kepada pembaca.

MAJLIS BUKA PUASA- RAKAN SEKERJA

Alhamdulillah, pada kali nie, penulis berhajat sgt nak berbuka puasa dengan rakan-rakan penulis, mulanya idea berbuka puasa nie dirancang dilakukan awal tetapi ada kegagalan dalam perancangan tersebut. pada mulanya kami merancang untuk berbuka di kedai-kedai makan di sekitar bandar temerloh, tetapi disebabkan cuaca tidak menyebelahi perancangan kami maka perancangan awal terpaksa dibatalakan. jadi berbuka la kami di restoran Fastfood.

KFC Temerloh
Wani, Nurul, Sharel n Penulis
Wani n NurulMenunggu waktu berbuka(ace che che wani+sharel)

MAJLIS BUKA PUASA- RAKAN SIBER

Pada 4 September yang lepas penulis penulis berkesempatan dengan kawan siber penulis yang penulis telah kenal dengan beliau sejak 4 tahun lepas, wow agak lama 2, kami telah lama berkawan tetapi tiada berkesempatan untuk bertemu dan beramah mesra. di kesempatan bulan pose ni, penulis merancang untuk berbuka bersama dengan beliau. Penulis cukup gembira setelah berkenalan dan berjumpa secara live depan penulis, bukan apa kerana penulis suka telatah dan cara beliau nie bergaul iaitu cukup sosial dan gila hehehe(jangan mara aa)

Nama beliau ialah cik wani, gadis 22 tahun yang berasal dari langkawi, disebabkan perangcangan awal juga gagal untuk berbuka di gerai or kedai makan, jadi kami sepakat berbuka di salah sebuah kedai fastfood juga iaitu burger King. pelbagai topik dibualkan dan kisah2 pilu suka duka mula dikongsi. bukan untuk menarik perhatian sesama kita just untuk merapatkan lagi hubungan sedia ada.

nie la pic beliau:

cik wani ting-tong(nama dalam ic)
wani da kekenyangan bersama penulis
wani buat muka seposen
senyum gegegege
burger-king

1 comment:

www.czaboutique.com said...

apiz...comel la wani tuh..hik3x..ngorat la...

Image and video hosting by TinyPic