Coretan

My photo
Jasin, Melaka, Malaysia
Dalam ranjau kehidupan, kita sering berhadapan dengan jalan buntu seolah-olah dunia ini akan kiamat. Kita diasak ke hujung jalan hingga tiada ruang untuk bernafas. Tiada lagi ruang untuk menapak walau selangkah. Tapi sebenarnya hidup kita belum berakhir, mesti ada ruang disekeliling kita untuk meneruskan kehidupan. Dan ingatlah penamat hidup hanyalah malaikatmaut yang memisahkan nyawa dari jasad kita.

Friday, August 28

Thanks cyber mate

Alhamdulillah pada masa ini kita masih lagi dilimpahi olehNya sehari lagi untuk berada di muka bumi ini. Hmm penulis agak gembira sikit pada hari ini, bukan aper, sejak penulis mula aktif didalam kancah internet ini, penulis berharap dapat ramai kawan. tak kisah la ape rupa die, jantina die atau atitude die. kalo berkenan penulis akan layan dengan baik, jika tidak penulis akan biarkan dia besendirian cuma menggunakan cop atas nama friends.

Penulis mengucapkan berbanyak-banyak terima kasih kepada seluruh rakan-rakan siber penulis dari ruangan blogspot, ruangan friendster, ruangan myspace dan juga ruangan tagged. ribuan terima kasih kerana sudi menjadi sahabat penulis. hanya ini sahaja yang mampu penulis beri penghargaan kepada seluruh kawan-kawan siber penulis.

terima tak terhingga ke pada 1000 org kawan penulis di ruangan myspace


terima kasih kepada 648 orang kawan siber penulis dari ruangan tagged


terima kasih sekali lagi

No comments:

Recent Posts