Coretan

My photo
Jasin, Melaka, Malaysia
Dalam ranjau kehidupan, kita sering berhadapan dengan jalan buntu seolah-olah dunia ini akan kiamat. Kita diasak ke hujung jalan hingga tiada ruang untuk bernafas. Tiada lagi ruang untuk menapak walau selangkah. Tapi sebenarnya hidup kita belum berakhir, mesti ada ruang disekeliling kita untuk meneruskan kehidupan. Dan ingatlah penamat hidup hanyalah malaikatmaut yang memisahkan nyawa dari jasad kita.

Tuesday, August 25

Selamat Datang Bulan Suci

penulis agak kesibukkan kebelakangan ini, al maklumla kaki tangan sangat2 diperlukan dalam membuat kerja2 pejabat. penulis juga x terlepas untuk turut sama membuat kerja PM(Prevention Maintainance) ke atas sekola2 daerah kawasan penulis. Kerja yang banyak dan kesibukan yang melapau membuatkan penulis hanya membelik2 sahaja isi kandungan di dalam pc penulis kerana blom datang mood untuk menulis dalam blog ini.

disebabkan penulis sudah agak lama meninggalkan karya penulis disini, jadi penulis bertekkad juga mahu menulis tak kira lah apa-apa yang terlintas di dalam kepala penulis nie. Sejak 2 3 minggu lepas, penulis ditugaskan bersama dengan 2nd bos sykt tempat penulis bekerja untuk membuat PM keatas sekolah2 yang terlibat. sepatutnya waktu masuk opis pukui 830 tp kali ini x lagi, penulis kena bangun awal dan ke rumah bos seawal jam 7.00.

Bg penulis, pengalaman buat PM ke atas sekolah2 cukup menarik, susah tau nak ke sekolah2 nie,setakat nie da lebey 35 buah sekolah penulis lawati. bermacam ragam, bermacam tempat dan bermacam orang yang penulis jumpa. memang berbaloi buat kerja macam nie, seronok dan mengajar kita cara berhadapan dengan situasi.

ALooo lupe lak, tu aa lama sngat x menulis, da start byk lak nak diceritakan hehehe. ok ok berbalik kepada tajuk utama. Penulis nak ucapkan

SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN
AL MUBARAK DAN SEMOGA KITA DAPAT
KUMPUL BANYAK-BANYAK PAHALA.

dikesempatan ini, penulis nak kongsi walpaper kepada semua pembaca kalo sudi aa nak amik wat wallpaper kat pc hehehe:





diharap puasa kali ini dapat membawa kita supaya lebih beriman lebih bertakwa kepada ALLAH. dikesempatan ini, penulis ingin memohon beribu-ribu keampunan kepada sesiapa sahaja jika penulis ada membuat salah dan silap.

1 comment:

ai@reel said...

selamat berpuasa juga ...lama menyepi?

Recent Posts