Coretan

My photo
Jasin, Melaka, Malaysia
Dalam ranjau kehidupan, kita sering berhadapan dengan jalan buntu seolah-olah dunia ini akan kiamat. Kita diasak ke hujung jalan hingga tiada ruang untuk bernafas. Tiada lagi ruang untuk menapak walau selangkah. Tapi sebenarnya hidup kita belum berakhir, mesti ada ruang disekeliling kita untuk meneruskan kehidupan. Dan ingatlah penamat hidup hanyalah malaikatmaut yang memisahkan nyawa dari jasad kita.

Friday, July 17

Minggu pertama di Tempat Latihan Industri

Maaf kerana lama sudah x update cerita aku ini, ini kerana susah nak dapat capaian internet. Sekarang sudah senang nak update sbb sekarang penulis telah memulakan latihan industri. Penulis telah mula bekerja di Syarikat Jalur Ulung Sdn Bhd yang menguruskan tugas2 membaikpulih dan membaiki komputer .

mula-mula bekerja disini agak asing la, bukannya asing macam mana sbb sblm nie penulis keje hanya dalam sykt yang x gerak kemana-mana. so da mula bekerja kat JUSB nie penulis banyak bergerak ke luar(ke site) iaitu ke sekolah2 untuk membaik pulih makmal2 komputer yang mengalami kerosakkan.

owh iya lupa penulis nak bgtau JUSB nie hanyalah syarikat kecil sahaja, pekerjanya pon tidak ramai hanya dalam 5 orang dan 1 bos besar. penulis pelajar praktikal seorang dan 2 lagi bakal menyusul slepas ni. gak kurang pekerja tetapi memaintain komputer hanya lah beberapa kerat dan kerjanya juga banyak.

Iya dong, harapan penulis semoga xde ape2 masalah yang berlaku disini...Ucapin Semoga berjaya ya kepada penulis. hik3x adiosss

1 comment:

Image and video hosting by TinyPic