Coretan

My photo
Jasin, Melaka, Malaysia
Dalam ranjau kehidupan, kita sering berhadapan dengan jalan buntu seolah-olah dunia ini akan kiamat. Kita diasak ke hujung jalan hingga tiada ruang untuk bernafas. Tiada lagi ruang untuk menapak walau selangkah. Tapi sebenarnya hidup kita belum berakhir, mesti ada ruang disekeliling kita untuk meneruskan kehidupan. Dan ingatlah penamat hidup hanyalah malaikatmaut yang memisahkan nyawa dari jasad kita.

Tuesday, July 8

Perghh Dah Lama Giler!!!

6/7/08 bersamaan hari isnin aku da start semester baru dan berada di tahun 3...

macam-macam bermain kat kepala nie, ada yang pekara elok, ada yang tak,dan yang paling tak oke aku da mula stress.... bahaya wooo...

da start semester baru nie mula la buat azam itu ini...macam2 la azam aku buat...
blaja sesungguh la, nak cari pasangan la(geli matt), macam2 la.... bak kata astro... macam2 aznil eh silap macam2 ada...

hmm aku pon bercadang nak pindah umah dari 2 tinggkat ke flat...
almaklum la harga minyak da naik nie(padahal aku takde moto/keta pon)
kena la berjimat cermat(ikut seruan kerajaan madahnya).... layan la beb...

nie ngah bz nak pilih tajuk PSM aku.... hentam la amik 3d ... nanti aku blaja la skit2 eh byk2 kalo sikit nanti abiz PSM aku nanti...

yang aku suka sem nie, bole la ada kawan tp bukan dikalangan cosmate aku...
tp kwn2 satu kepala la... leh bawa citer... bawa lain takde makna...hahahaha

perghhh.... lama gile aku da tak tulis blog nie, padahal slalu je aku online...
almaklum la business men... huhuhu insyaallah(doakan aku la) byk sangat kije jd student nie... xde la sgt ade la gak...

oke azam aku sem nie
1- Jgn Mlas2
2- jgn ponteng class n lab...
3- allert pada setiap masa..
4- jgn nak emosi
dan lain2. hahaha

No comments:

Image and video hosting by TinyPic