Coretan

My photo
Jasin, Melaka, Malaysia
Dalam ranjau kehidupan, kita sering berhadapan dengan jalan buntu seolah-olah dunia ini akan kiamat. Kita diasak ke hujung jalan hingga tiada ruang untuk bernafas. Tiada lagi ruang untuk menapak walau selangkah. Tapi sebenarnya hidup kita belum berakhir, mesti ada ruang disekeliling kita untuk meneruskan kehidupan. Dan ingatlah penamat hidup hanyalah malaikatmaut yang memisahkan nyawa dari jasad kita.

Saturday, September 22

Rumahku dirempuh kereta

Pada 4 /9/2007 pada jam lebih kurang 1630, rumah sewa aku telah dilanggar oleh sebuah kereta wira bernombor plat WFP 2790. pada ulanya aku memang terkejut sbb rumah aku boleh jadi mangsa rempuhan kereta tersebut. Walaupun tiada kemalangan jiwa dilaporkan tetapi abis bahagian dapur rumah kami telah hancur. Habis tempat membasuh atau singki hancur menampakkan kawasan belakang rumah kami.

Cerita asal kawan-kawan aku mengatakan kereta tersebut dipandu oleh seorang wanita iaitu anak saudara kepada tuan empunya kedai di belakang rumah kami. Tak payah la aku nak mentionkan kat sini sapa nama tuan empunya kedai tu. Tp cerita asal mengatakan wanita tersebut buta tentang pemanduan erti kata lain tak pandai bawa kereta. Hahaha

Hmm nak cerita pon benda da nak jadi…… so chow….

No comments:

Image and video hosting by TinyPic