Coretan

My photo
Jasin, Melaka, Malaysia
Dalam ranjau kehidupan, kita sering berhadapan dengan jalan buntu seolah-olah dunia ini akan kiamat. Kita diasak ke hujung jalan hingga tiada ruang untuk bernafas. Tiada lagi ruang untuk menapak walau selangkah. Tapi sebenarnya hidup kita belum berakhir, mesti ada ruang disekeliling kita untuk meneruskan kehidupan. Dan ingatlah penamat hidup hanyalah malaikatmaut yang memisahkan nyawa dari jasad kita.

Sunday, September 13

Jom Sekodeng beg Danny

Hehe kali nie nak post benda pelik3x lak, boleh x. hmm kata orang nak kenal orang tu kenalah tau ape yang die pakai. Betul ke, hahaha penulis tibai je pepatah 2. Pe pe pon pada kali nie, penulis nak tunjukkan apa yang ada dalam beg penulis, beg yg penulis bawa kehulu dan kehilir hehehe.

Nie la Beg Penulis, ala dapat free dari Am Bank hehe, pada segmen skodeng kali nie, penulis nak ajak suma skodeng ape yang ada dalam beg penulis nie, hahaha

Ok, tau x benda ape nie, kalo dalam bahsa kasar nyer penyocok tumbdrive, dan bahasa saintifiknyer usb port. Penulis nie slalu guna benda nie sbb port pc penulis sebelah je leh pakai, so penulis kengkadang mengalami kesukaran untuk memasukkan 2 3 pendarive sekaligus.

Pisau lipat. Uit bahaya tuh bawa pisau, haha xpe ia selmat selagi x salah digunakan oleh pembawa. tujuan penulis bawa pisau nie adalah demi kerja, demi keselamatan pon boleh. mana la tau kan kalo kena ikat ngan pencuri ke apa ker so ade la benda alah nie nak guna kan.

Usb Bluetooth, penulis baru je dapat benda alah nie, gunanya mesti suma da tau kan, iye untuk memindahkan data. slalunya ada guna dalam phone. tp usb bluetooh nie digunakan kat pc penulis. ini kerana pc penulis xde fungsi bluetooh so kena la beli extra gadget.

Pen. haha banyak giler pen, igt mase jadi guru ganti dlu, memang susah nak cri pen, tp la nie belambak dalam beg penulis, iye la kerja penulis nie banyak guna pen, tuh yang byk bertimbun-timbun

Handphone. Yup nie harta penulis yang paling berharga dalam beg 2, xde la mahal sgt. tp kire ok la harga die. boring-boring hp nie leh buat men game, Mp3, camera , dan byk lagi la. nak buat memasak pon leh.

Beg duit. Sebenarnya beg duit nie besa gak, tebal lak tu, so slalu malas nak masuk kat poket belakang suar, penulis letak je la kat dalam beg penulis nie, buat la kena curi nie, mampus penulis jadi pendatang lak haha.

Naclace+ring, ok nie benda yang penulis simpan dalam beg nie, bukan ape saja je bawa, senang nak bergaya kalo kuar hehehe. actually Neclace 2 da rosak die nyer ujung 2, tercabut huhuhu. sbb tu la x leh nak pakai kat leher simpan je dalam beg.

tooth brush. Nie bawa sekadar penyedap mulut jer, bukan per kalo pas makan kenkadang x slesa leh terus berus x payah nak congkil dengan pengcungkil gigi. lagipon mulut akan berasa lebih nyaman dan berbau harum. heheh

Deodoran. Nie benda yang tercampak gak, bukan pe slalu kalo pas mandi slalu luper nak pakai so bawa dalam beg, kalo terigat terus je la pakai. kan senang.

so ini la benda yang terdapat dalam beg penulis, len kali kita skodeng benda len gak k.

No comments:

Image and video hosting by TinyPic